Élelmiszergyártó társaságként fogyasztóink felé kiemelt felelősséggel tartozunk három fő területen: egészség és tápérték, termékminőség és termékbiztonság, átlátható tájékoztatás és kommunikáció a fogyasztók felé.

Fogyasztói kommunikáció

Társaságunk felelősségteljesen jár el a fogyasztók tájékoztatása és a fogyasztók felé történő kommunikáció terén is. Ennek részeként különös hangsúlyt kapnak az alábbiak:

  • érthető és átlátható terméknyilatkozat
  • egyszerű és mindenki számára érthető élelmiszer jelölések alkalmazása - igazodva az EU törvényi előíráshoz, amely szabályozza a terméken feltüntetett jelöléseket (FIR)
  • terstmozgást népszerűsítő programok
  • Az EU-vállalás keretében vállaltuk, hogy közvetlenül 12 éve alatti gyermekeknek nem reklámozunk olyan terméket, amely nem felel meg bizonyos kritériumoknak

Néhány példa eddigi eredményeinkből

A felelősségteljes marketing alapvető

Cégünk csatlakozott az Európai Snack Szövetség (ESA) ajánlásához, amely támogatja az EU kötelezettségvállalását  (EU Pledge) az egészségesebb snack-termékek népszerűsítése és a gyermekek kiegyensúlyozottabb életmódja érdekében. Az ESA-kezdeményezés keretében vállaltuk, hogy közvetlenül 12 év alatti gyermekeknek a televízióban, a nyomtatott sajtóban és az interneten csak akkor reklámozunk termékeket, ha azok megfelelnek bizonyos kritériumoknak.

2018 óta kérdéseket és észrevételeket lehet tenni marketing kommunikációk megfelelőségével kapcsolatban, az oldal angolul itt elérhető.

 

 

Választás lehetősége

Támogatjuk a kegyensúlyozott táplálkozás és a megfelelő mennyiségű mozgás egészséges kombinációját a fogyasztók körében népszerűsítő kezdeményezéseket. Sós, sótlan, csökkentett és alacsony zsírtartalmú snack termékek széles választékát kínáljuk különböző kiszerelésekben. Ezen kívül társaságunk több magasabb gyümölcs-, mag-, zöldség- és teljes kiörlésű gabona tartalmú terméket is fejleszt.