Az Intersnack csoport által gyártott sós ropogtatnivalók naponta emberek ezreinek szereznek kellemes perceket Európa-szerte. Márkáink és termékeink a vásárlók kedvenceivé váltak, és évente mintegy 400 000 tonna ropogtatnivalót gyártunk - többek között krumpli chips-et, magvakat, lisztből sütött termékeket és puffasztott ropogtatnivalókat. Ezek a sikeres márkák és az élelmiszerláncoknak gyártott saját márkás termékek adják növekedésünk fő hajtóerejét az európai piacokon. 

Hisszük, hogy ropogtatnivalóink azért olyan népszerűek és keresettek, mert – piactól függetlenül - mindenhol odafigyelünk vásárlóink igényeire. Ennek eredményeként élelmiszertudósaink Európa szerte folyamatosan dolgoznak új és ízletes termékek kialakításán az állandóan változó elvárásoknak és régiónként eltérő ízlésbeli különbségeknek megfelelően. Természetes és magától értetődő, hogy 6000 alkalmazottunk számára a fő prioritás ropogtatnivalóink minőségének és ízének folyamatos tökéletesítése.

Magántulajdonú társaságként működésünk középpontjában az innováció, a vállalkozó szellem, a kreativitás és a csapatmunka áll. Filozófiánk alapja a gyors döntéshozatal, a hatékony működés és az intelligens megoldások alkalmazása. Ennek köszönhetően sikerült a sós ropogtatnivalók piacán Európa egyik piacvezető társaságává válnunk, éves forgalmunk eléri az 1,7 milliárd eurót.

Tudatában vagyunk a természeti környezet és a társadalom iránti felelősségünknek, az ezzel kapcsolatos kérdésekre minden tevékenységünk során kiemelt figyelmet fordítunk. Ezért arra ösztökéljük társaságunk üzletágait, kollégáinkat és partnereinket, hogy nemzetközi, regionális és helyi szinten is a lehető legszigorúbb szabályokhoz igazodva tevékenykedjenek. A környezetvédelmi és társadalmi felelősségünk által ránk rótt feladatok teljesítése érdekében a fő területeken – például alapanyag-termesztés, gyártás és szállítás – ambiciózus célokat tűztünk ki. További információkért kérjük olvassák el a felelősségvállalásainkról szóló részt.