2018

  • Év elején beléptünk a premium snack kategóriába a Kettle termékcsaláddal: a különleges sütési technológiának köszönhetően más az ízélmény, mint a hagyományos chipseken: a vastagabb szeleteket nagyobb adagokban, üstben sütjük, lehűtve ezzel az olajat, ami fokozatosan melegszik fel ismét. A Kettle termékcsalád 3 chipsből (újhagymás-tejfölös, chili-paprikás, tengeri sós-rozmaringos) és 2 mogyoróból (chili-paprikás, fűszeres) áll.
  • A Pom-Bär márkánkat kiterjesztettük a lisztes kategóriára: bevezettük a maci formájú, aranybarnára sült krékereket, sós és szezámos-mákos ízesítésben
  • Az Intense Chips termékcsaládunk is két igazán pikáns ízzel bővült: chili&lime és a jalapeno&cheese
  • Nyáron a specialitások terén is hoztunk be két újdonságot: Pizza Bikers és sajtos ízű Cheese Tubes a fiatalokat megcélzó termékek, a bevezetést TV és online kampánnyal is támogattuk
  • Ősszel került a magyar piacra a Chio Donuts peanut&caramel, amelynek egyedi, egyszerre sós és édes ízvilága igazi újdonságnak számít
  • A chipseknél egy speciális kiadást, a tengeri sós-olívaolajos chipset vezettük be, amelynek zöld csomagolása is ezekre a minőségi, friss összetevőkre utal

2017

  • Két igazán ütős ízzel bővült a Street food termékcsaládunk: egy magyar ízzel, a lángosos chipsszel, valamint egy valódi klasszikussal, a hotdog ízesítésű chipsszel
  • A három legkedveltebb Chio Chips ízt (sós, sajtos, hagymás-tejfölös) 100g-os kiszerelésben is piacra dobtuk.
  • Az egyedülálló ízesített Stickletti portfóliónkban megjelent a magyarok körében igazán népszerű paprikás ízű Stickletti
  • A specialitások terén is voltak újdonságaink: a klasszikus BigPep és Taccos termékek mellé behoztuk a pikáns csirkés Fried Chicken terméket, valamint a krémes paprikás ízű Cornados-t.

2016

  • A francia foci EB-re 3 nagy kiszerelésű chipsszel, valamint egy Hajrá Magyarok paprikás ízű limitált kiadással készültünk
  • Az Xtreme termékcsaládot az Intense Chipsek váltották év végén
  • Gyerekeknek szóló Junior termékcsaládunkat bővítettük: a Stickletti mellé behoztuk az Ocean Friends krékereket
  • Egyik legnagyobb bevezetésünk ebben az évben a Chio Tortillák ismételt behozatala volt: sós, nacho sajtos és chilis ízesítésben. A Tortilla chipsek mellett két dip szósszal is bővölt a portfólió (mild salsa, hot cheese)

2015

Ez az év is igen sűrű volt számunkra, sok új termékkel kedveskedtünk a fogyasztóinknak.

  • Év elején kibővítettük az Xtreme termékcsaládunkat: két új ízünk a chili&lime és a jalapeno&cheese voltak. Utóbbi annyira sikeres volt, hogy nagy kiszerelésben is piacra dobtuk
  • Volt közös promóciónk a Randivonallal a nagy chipseinken
  • Az év legnagyobb eseményének számított a Chio Street food Chips termékcsalád bevezetés. Három ízzel indultunk: gyors, pizza és cheeseburger
  • A street food koncepciót a mag szegmensre is kiterjesztettük, bevezettük a kebabos Crisperst

2014

Ebben az évben igen aktívak voltunk, és rengeteg új terméket hoztunk be minden egyes snack kategóriában.

  • Tavasszal dobtunk piacra egy igazi újdonságot: a Popcornerst. Popcorn, ami chips.
  • A brazil foci VB idejére vezettük be a Salsa de Janeiro ízesítésű chipsünket és bundázott mogyorónkat, a Crisperst.
  • Nyáron megjelentek az Outdoor Mixeink is a boltok polcain.
  • Ősszel ismét a specialitások területére fókuszáltunk: bevezettük a Chio Snacks és a gyerekeknek szóló Chio Space Raiders termékcsaládokat.
  • A lisztes kategóriában pedig igazi újdonsággal rukkoltunk elő: a sós és a mediterrán fűszeres Perec Chips-szel.

2013

  • Mr Krumpli megtalálta párját Miss Ketch&Mayo személyében. A nagy érdeklődésre való tekintettel A Ketch&Mayo ízű Chips mellett a Tzatziki ízesítésűt is bevezettük.
  • Bemutattuk a Chio Crispers termékcsalád legújabb tagját, amelyben a roppanós földimogyoró öltötte magára a fűszeres, mediterrán szósz ízét: megérkezett a Tzatziki ízű Chio Crispers! A különleges bundába bújtatott ropogtatnivaló a mediterrán tengerpartok hűsítő és könnyed hangulatát idézi, és kiváló kiegészítője kedvelt nyári fogásainknak.
  • Októberben megjelent a legújabb Chio Chips termékcsalád, igazán extrém ízekkel: Wasabi, Chili, Sós&Ecetes Xtreme Chio Chips-ek. Mert durván az igazi!

2012

  • Az ebben az évben bevezetett sajtos ízű Chio Crispers termékünket nem csak a Crispers fanatikusoknak ajánljuk, hanem azoknak is, akik imádják a kissé pikáns, sajtos ízeket.
  • Hosszú idő óta idén végre ismét egy új íz a Master Crok termékcsaládban! A hagyma és a tejföl kiváló párost alkot, ezt már régóta tudjuk. Most ebbe a fűszerkeverékbe hempergettük meg vagány krokodilunkat.
  • Ebben az évben a hagymás-tejfölös íz volt a sláger! A legújabb Stickletti termékünket is ilyen ízzel vezettük be. A cseppet sem tolakodó hagyma íz és a krémes tejföl kiválóan illik a pálcika omlós tésztájához.
  • A Natura termékcsaládunk legújabb tagja, a mézes-mustáros Chio Natura Chips kizárólag természetes összetevőket tartalmaz, mint a jó minőségű chipsburgonya, a mustár, a napraforgóolaj, vagy a só.
  • A háromféle Chio Magmix (Fitness Mix, Vitality Mix, Energy Mix) közül mindenki megtalálja az ízléséhez közel állót akár a sós, magvas, akár az édeskésebb, gyümölcsös ízeket kedveli.
  • Októbertől ismét valami újjal leptük meg fogyasztóinkat: a jól ismert Flips termékünk kissé nagyobb méretben, sós, sajtos és hagymás-tejfölös ízesítésben került a polcokra. Ezek a kukoricasnack-ek válogatott alapanyagokból, napraforgóolajjal készülnek. Nem tartalmaznak mesterséges ízfokozót és mesterséges színezéket.

2011

  • Év elején tovább bővítettük Prémium termékcsaládunkat egy új kategóriával. A kréker szegmensben jelentkeztünk három igazán különleges prémium termékkel: a Chio Premium Mini Pizza, Mini Baguette és Mini Kornspitz hamar a fogyasztók kedvenceivé váltak.
  • Márciusban elindult a Facebook-on a Chio Finomságok oldalunk, amelynek év végére már közel 19.000 rajongója volt.
  • Tavasszal bevezettük a Natura termékcsaládunkat, melynek legfőbb jellemzője, hogy a termékek 100%-ban természetes összetevőkből készültek.
  • Szeptembertől találhatod a boltok polcain az új Chio Flash termékeinket. Neked való, ha szereted izgalmasan élni az életedet, csíped a karakteres ízeket, és szívesen megkóstolod más nemzetek konyháját. 

2010

  • Ez az év többek között a fekete tasakos, prémium kategóriás termékeink bevezetéséről szólt: először a chips szegmensben jelentünk meg a Chio Premium Moments chipsekkel. Majd ezt követték a nemes magvak: a pisztácia, a kesudió és a mandula hamar a fogyasztók kedvenceivé váltak.
  • A magvak kategóriában más újdonságokat is bevezettünk: a diákcsemege, a csemege mix és a mézes mogyoró azóta is szerves részét képezi a portfóliónknak.
  • Július 1-jétől új, 30%-kal kevesebb telített zsírsavat tartalmazó sütőolaj-keverékben készítjük a rágcsálnivalóinkat, így igazán élvezheted a nassolást.

2009

  • Február végén egy régi, sikeres termék újbóli gyártásába vágott bele a vállalat. A Sonkás-Tormás Sültkrumpli néhány évvel korábban húsvéti szezonális terméknek készült, majd kikerült a kínálatból. Az azóta folyamatosan érkező fogyasztói sürgetés hatására a termék újra a polcokra került – ezúttal hosszabb időre.
  • A Chio átvette a Felix magvak magyarországi disztribúcióját. A Felix termékeket Chio lengyelországi testvérvállalata, a Felix Polska gyártja.

2008

  • A csökkenő piac ellenére a Chio győri és zirci gyárai rekord mennyiségű, 19 400 tonna terméket állítottak elő 2008-ban. Ez 7,5%-kal haladta meg a 2007-es mennyiséget.
  • A sós snack piac 17 évi növekedés után csökkenésbe váltott. 2008-ban összességében kb. 6%-kal kevesebb sós ropogtatnivaló fogyott, mint az előző évben.
  • Októberben egy igazi őszi-téli ízű Chio Chips hozta izgalomba a Chio fogyasztókat. A siker alapján úgy tűnik, hogy a füstös, húsos grilles chips valódi hiányt pótolt a kínálatban.
  • Augusztusban nacho sajtos és chilis ízben megjelent a boltokban a Chio Sombreros. Ez volt az első kukorica alapú pellet termék a magyar snackpiacon.
  • Folytatódott a Chio Exxtra sikere, ezért a csípősebb ízek kedvelőinek is kitaláltunk valami fogukra valót. Az Exxtra pikáns paradicsomos cikkeleme is megjelent a polcokon. A lassan klasszikusnak számító Chio Hagyományos Burgonyaszirom pedig fokhagymás-sülthúsos ízzel bővült.
  • Az év elején a vállalat összevonta két budapesti kirendeltségét. A Gubacsi úti korszerű raktárban és irodákban 40 munkatárs dolgozik.

2007

  • A Chio Chips januárban a népszerű Újhagymás ízzel bővült.
  • Az ország egyik legkedveltebb puffasztott snack márkáját, a Chio Hagyományos Burgonyaszirmot sajtos-hagymás ízben is gyártani kezdtük.
  • Nyártól a Chio honlapon valamennyi Chio termék Irányadó Napi Beviteli Értékét hozzáférhetővé tettük, így az érdeklődő fogyasztók megtudhatják, hogy az egyes termékek mennyi energiát, zsírt, telített zsírsavat, szénhidrátot, cukrot, rostot, fehérjét és sót tartalmaznak, ill. mennyit ajánlott naponta fogyasztani ezekből a tápanyagokból.
  • Megjelent a sonkás-sajtos ízesítésű Pom Bär, amely a Pom Bär Originalhoz hasonlóan semmilyen mesterséges adalékanyagot azaz színezéket, tartósítószert, aromát sem tartalmaz.
  • Októberben sor került a Chio Exxtra chips piaci bevezetésére. A tejszínes-mediterrán és mézes-sonkás változatban kapható, recésen szelt termékeket a különleges ízkombinációk kedvelőinek szántuk. Az értékesítés jóval meghaladta az előzetes várakozásokat.

2006

  • Az év második felében Wolf termékeink bekerültek a Chio márkanév alá. De csak a név változott, az íz nem! Hiszen minden lisztes termék továbbra is a legjobb minőségű, gondosan válogatott alapanyagokból készül.
  • Idén Hagyományos termékeinket új, egységes ruhába bújtattuk, valamint kibővítettük a termékcsaládot: bevezettük a Hagyományos Sóspálcikát és a Hagyományos Sajtos Tallért.
  • Nagy sikert aratott fiatalabb fogyasztóink körében az idén bevezetett tejszínes-újhagymás Pom Bär, amely kiválóan kombinálja a friss, kellemesen enyhe ízű újhagyma és a krémes tejszín ízét.
  • Egyik legsikeresebb termékünket, a Hagyományos Sós Burgonyaszirmot most egy különleges fűszerrel gazdagítottuk, így született meg a Hagymás-Sajtos ízű Burgonyaszirom. A számok azt igazolják, hogy jól döntöttünk: fogyasztóink hamar megszerették új termékünket.

2005

Bővítettük szezonális jelleggel gyártott, nagy sikerű Chio Sültkrumpli 4 évszak termékcsaládunkat: tavasszal a nagy sikerre való tekintettel ismét a húsvéti időszakra jellemző tormás-sonkás ízben gyártottuk termékünket, a nyári szezonban a jellegzetes lecsó ízvilágot párosítottuk a vastagon szelt, finoman átsütött burgonyaszeletek ízével, ősszel pedig a különlegesen savanykás székelykáposztás ízű Sültkrumplival jelentkeztünk.
Számos új termékkel jelentkeztünk ebben az évben is:


Chio márka:

  • A karakteres ízű Salami Flips a kukoricadarás termékeink körébe tartozik, a Fokhagymás Pirítós és a Burgonyás Tallér pedig Hagyományos termékcsaládunk új tagjai.
  • A Chio Chillerz egy roppanós, könnyed snack, ellenállhatatlan fűszerezéssel, pikáns sajtos és hagymás-tejfölös ízekben.
  • A mikrosütőben, otthon, kényelmesen előállítható pattogatott kukorica manapság a vendéglátás fontos kelléke, de tévénézéshez is elengedhetetlen. A Chio Micro Popcornok sós és vajas ízekben kaphatók.
  •  Chio Chips Light termékünkkel azoknak szeretnénk kedveskedni, akik szívesen fogyasztanak bármilyen snack-et, de odafigyelnek az általuk fogyasztott ételek zsírtartalmára is, így ügyelve egészségükre. Ez a termék 30 %-kal kevesebb zsírt tartalmaz, mint a Chio Chips, és a kedvelt sós és hagymás-tejfölös ízekben gyártjuk.


Wolf márka:

  • Az új Cracker Mix a krékerek legjavát tartalmazza, így minden baráti, családi összejövetel kedvence.
  • Idén új Stickletti terméket is fejlesztettünk: a Burgonyás Stickletti tésztája igazi burgonyát tartalmaz, ettől olyan ropogós. Igazi ízélményt nyújt a sóspálcikák kedvelőinek!

2004

  • Ebben az évben született meg a Stickletti család új tagja, az omlós Sajtos Stickletti, melynek újdonságértékét az adja, hogy nem a kész sós pálcikát ízesítjük, fűszert rászórva, hanem a tésztájába keverünk sajtport, ez adja erőteljesen sajtos ízét. Sikerét az is bizonyítja, hogy idén elnyerte a Foodapest kiállítás Újdonságdíját kiváló minősége és újdonságjellege miatt.
  • Nagy sikernek ígérkezik a laktató, Chio sajtos-sonkás ízű flips.
  • Szezonális jelleggel gyártott Chio Sültkrumpli 4 évszak termékcsaládunk következő tagjaival jelentünk meg:

    Tavasz: Sonkás-tormás
    Nyár: Hagymás-ecetes
    Ősz: Lágy sajtos
    Tél: Röszti ízű

  • A Chio új ízzel jelentkezett a pop corn piacon, a hagymás-tejfölös ízű pop corn-t vezette be.
  • Évekig hiányzott a snack piacról gyermekkorunk csemegéje, az igazi, könnyű burgonyaszirom. Ezt a hiányt igyekezett pótolni a Chio a Hagyományos Burgonyaszirom termékével, mely a Hagyományos termékek között a legfiatalabb.

2003

  • A Chio Hagyományos Perec ebben az évben indult el hódító útjára, és hamarosan a fogyasztók egyik kedvencévé vált.
  • Bevezetésre került a Chio Sültkrumpli almárkán belül az újhagymás ízvariáció, és új családtaggal gazdagodott a hagyományos vastagságú Chio Chips is, a pizzás ízzel.
  • Idén a Chio termékei közül a Sültkrumpli Újhagymás, a Wolf termékei közül pedig a Toastini Fokhagymás nyerte el a Sikertermék megtisztelő címet, mint sikeres termékbevezetés.

2002

  • Bevezettük a lágy sajtos ízű Pom Bär terméket.
  • Ebben az évben telepítettük át extruder, pellet illetve pörkölt, sós földimogyoró gyártásunkat győri üzemünkbe.
  • Szakmai elismerést is kapott a Chio Sültkrumpli termék, Hungaropack díjat nyert fogyasztói és gyüjtőcsomagolásáért.
  • Ebben az évben történt a Wolf Sandwich Crackers bevezetése. Ez az új típusú kréker szendvicskrémmel megkenve ízletes vendégváró.
  • Megjelentünk Chio Tortilla ropogós kukoricachipseinkkel a piacon, melyek sós, nacho sajtos illetve chillis ízben voltak kaphatóak. A Tortilla a mexikói-texasi konyha fontos eleme, és az ottani étkezési szokásokat követendő háromfajta szószt - Chio Dip-et - kínáltunk hozzá, mild salsát, a tacót és az uborkás tartárszószt.
  • Megjelentünk a piacon az olasz fűszerezésű és olivás Crackletti termékekkel, a Wolf olaszos ízű termékcsaládjának tagjaival, mely hullámos alakú krékerrudakat jelent, olívaolaj aromával illetve szárított olasz fűszerkeverékkel a tésztájában.
  • A fokhagymás ízesítésű Toastini termék alapanyaga valódi kiflitészta, amely szeletelés, pirítás után fokhagymaaromával ízesítve az igaz, olaszos, fokhagymás ízeket idézi. Egy falatnyi méretben készül, így nem törik, nem morzsálódik fogyasztás közben. Az olaszos ízű termékcsalád legsikeresebb tagja lett.
  • Olaszos ízű termékeinket népszerűsítő kampányba kezdtünk, így növelve azok ismertségét.
  • A Chio Sültkrumpli Sós valamint a Wolf Pom Bär Sajtos termékei Sikertermékek lettek. A díjazás alapja az ACNielsen piackutató cég felmerése volt, melyben az elmúlt 1 év legsikeresebb termékbevezetéseiről kérdezték a kereskedőket.



2001

  • Bevezetésre került a mustáros Chio chips.
  • Mind a Chio, mind a Wolf márka 10 éves születésnapját ünnepelte a magyar piacon.
  • Bevezetésre került Wolf márkanév alatt a tej- és étcsokoládéba mártott Gold Fischli illetve vaníliás és kakaós Tea Biscuit termékek, így a Wolf márka az édesség szegmensben is képviseltette magát.
  • A Wolf megjelent új ismertségnövelő reklámfilmjével, melyben egy doboz Maxi Mix a hódítás eszközévé válik.
  • Crackings Potato, a friss krumplis pogácsa ízű kréker bevezetésre került.
  • Original és Sesamos Mini Brezli valamint a Brezli Mix bevezetése szintén ebben az évben történt (tartalma: paradicsomos-bazsalikomos, mézes-mustáros, sós valamint szezámos perecek külön tárolórészben).
  • Bevezettük újdonságunkat, a Hagyományos termékcsaládot. Ennek első terméke a Chio Sültkrumpli volt. A vastagon szeletelt, sült burgonya sós és hagymás-rostélyos ízekben közel áll a magyar ízléshez, ezért hamar a fogyasztók kedvencévé vált. És ki ne emlékezne arra a reklámfilmre, ami a gyártás misztikus fázisait mutatja be?!

2000

  • A Chio bevezeti a Rofters chips-et. A Rofters hullámos felületén sokkal több fűszer tapad meg, mint a hagyományos chips felületén.
  • Befejeződik a zirci chipsüzem kapacitásbővítő rekonstrukciója, ugyanitt duplájára növekedik a burgonyatároló kapacitás.
  • Magyar Sörgyártók Szövetsége a "Legjobb sörkorcsolya" díjat ítélte oda Crackings Original termékünknek kategóriájában.
  • Ebben az évben jelentünk meg Wolf Kidletti és Kidmix termékeinkkel. A hagyományos Wolf sós pálcikát úgy hajlítgattuk meg, hogy elefánt, pillangó, tulipán, hajó, stb. figurákat kapjunk. Reklámfilm megtekintése.
  • A Wolf Stickletti és Brezli 250g-os termék ebben az évben a Sikertermék lett. Ezzel a díjjal az év legeredményesebb termékbevezetéseit díjazzák.
  • Crackings család sajtos ízű tagjának, a Crackings Cheesenek a bevezetése ebben az évben történt.
  • Chio Chips Sajtos reklámfilm ismét rangos nemzetközi díjat nyert, ebben az évben elnyerte Advertising Age - the Best Award Prize-ot.

1999

  • Január 1-én megalakult a Chio-Wolf Magyarország Élelmiszeripari és Élelmiszerkereskedelmi Kft. Létrejött a magyar snackpiacot uraló gyártó, 40% feletti piacrészesedéssel. A Wolf Hungária Kft. a Wolf termékek nagyobb részének gyártását és exportját végzi. A Chio-Wolf Magyarország Kft. és a Wolf Hungária Kft. szoros együttműködésben dolgoztak.
  • Megváltozott a Wolf márka szlogenje. Ettől az évtől a régi , Wolf. Az első farkas, aki sütni tud. szlogen helyett a Wolf. Mindig kisüt valamit. szlogent használjuk. Ezt TV és sajtókampány keretében is kommunikáltuk a fogyasztók felé.
  • Mind a kislángi, mind zirci üzem az élelmiszerbiztonság fokozására bevezette a HACCP rendszert.
  • Az év végén sor került a csomagolóanyagok dizájnjának megújítására is.
  • Bevezetésre került a Master Crok márka és a sajtos Chio Chips.
  • A Chio Chips Sajtos termék jól ismert reklámfilmje, a "Sajtszakértők" szakmai elismerésben részesült, EPICA első díját nyerte el az Édesség/Snack kategóriában. Az EPICA 1987-től indult verseny, melyen reklámügynökségek kreatív pályaműveit bírálja el a zsűri, amely az európai szaksajtó képviselőiből áll. Ez volt ebben az évben a magyar reklámszakma legnagyobb sikere, hiszen addig magyar reklámfilm még nem nyert ezen a rangos versenyen. Reklámfilm megtekintése.
  • Az év elején megszűnt a Hungária márka.

1998

  • Áttértünk a metalizált csomagolóanyagra. A termékek így tovább őrzik meg frissességüket.
  • A Chio Crokodiles nevű krokodil alakú termék bevezetésre került.
  • Szeptember 15-től a Chio Magyarország Kft. és a győri Wolf Hungária Kft., amely szintén az Intersnack tulajdona, közös ügyvezetés alatt működik tovább. A Chio Magyarország Kft. átvette a Wolf termékek disztribúcióját, a Wolf Hungária Kft. teljes áruszállító kapacitásával együtt.
  • A Wolf Hungária Kft. elkezdte egy új almárka, a Crackings kréker gyártását.

1997

  • A Chio piacvezető szerepe stabilizálódott, bevezette a snackpiac máig legsikeresebb termékét, a hagymás-tejfölös Chio Chips-et.

1996

  • A legnagyobb versenytárs, a United Biscuits felhagyott burgonyachips és extruder termékeinek gyártásával.
  • Az év elején megjelent a piacon az S.V.E. Kft. Lay's és Cheetos termékeivel.
  • A Chio bevezette az olcsóbb árfekvésű, nem Chio márkanév alatt gyártott Hungária snack termékeit.
  • A Chio új székhelyére, a Budapest, Építész u. 8-12. szám alatti irodaházba költözött.
  • Kiépült a jelenlegi árukiszállító kapacitás.

1995

  • Elkezdődött a pattogatott kukorica gyártása a zirci üzemben. 

1994

  • A legnagyobb versenytárs, a Zweifel augusztusban kivonult a magyar piacról.
  • A Chio átvette a Zweifel zirci chipsüzemét.
  • Az extra fűszeres chips bevezetése ebben az évben történt.
  • A belföldi árbevétel átlépte az 1 milliárd forintot.
  • A Chio megszerezte a magyar sós snack piac vezető gyártójának pozícióját.
  • Az export tevékenység fokozódott, a Chio Magyarország Kft. az Intersnack délkelet-európai vállalatcsoportján belül egyfajta "régióvezetői" szerepet játszott.

1993

  • Kislángon elkezdődött a Chio Földimogyoró gyártása.
  • Elkezdődött az extruder, pellet termékek és a mogyoró exportja a cseh, szlovák, lengyel, és horvát piacokra.
  • A belföldi árbevétel csak kevéssel maradt 800 millió Ft alatt.
  • A látványos 500g-os chipses vödröket bevezettük a magyar piacra.
  • Megnyílt a debreceni kirendeltség.

1992

  • Az év folyamán fokozatosan kiépült az országos terítőhálózat, öt vidéki kirendeltséggel és mintegy 30 árukiszállító autóval.
  • Július 1-én a kislángi üzem gyártani kezdte az extruder és pellet termékeket.
  • A burgonyachips bérgyártás keretében, a Zweifel zirci üzemében készült, paprikás és sós ízekben.
  • A United Bisquits "Croky Chips" termékeivel belépett a chips piacra.
  • A Chio éves árbevétele elérte a 320 millió Ft-ot.
  • Az első televízió és rádió reklámok megjelenése is ehhez az évhez köthető.

1991

  • Németország vezető sós snack gyártója, a kölni székhelyű Intersnack magyar leányvállalatot alapított Chio Magyarország Kft. néven.
  • Somogyi György, a társaság első alkalmazottja és egykori ügyvezető igazgatója szeptember elején, Budapesten megnyitotta a Chio irodáját és a raktárát.
  • Novemberben 4 db terítőgépkocsival elkezdődött az áruterítés Budapesten.
  • Elkezdődött az extruder és pellet gyártó üzem építése Kislángon, Fejér megyében.