A magyar leányvállalat története 1991-ben kezdődött, amikor egymástól függetlenül megnyílt a Chio első budapesti irodája és raktára, illetve megalakult a Wolf Hungária Kft. Ekkoriban mindkét cég Németországból hozta be termékeit, és az üzletkötői hálózat létrehozásával rövid időn belül az egész országban megindult a terítés.

A Chio 1992-ben már idehaza is gyártott, 1993-ban pedig extruder, pellet és mogyorós termékeket exportált a cseh, szlovák, lengyel és horvát piacokra.

1992-ben a Wolf is saját gyártósort állított üzembe, így a győri üzemben elkezdődhetett a Pom Bar és a Jillies snackek gyártása.
1994-re a Chio megszerezte a magyar sóssnackpiac vezető gyártójának pozícióját, a Wolf pedig új beruházások eredményeként beindította a Stickletti sóspálcika gyártását. Az elkövetkező néhány évben mindkét cég rohamosan bővült. Élénk reklámtevékenység kíséretében sorra dobták piacra újabb magyarországi üzemeikből kikerülő, finomabbnál finomabb termékeiket.

1998-ban egyesült a Chio Magyarország és a Wolf Hungária, és azóta az Intersnack leányvállalataként egységes igazgatás alatt működik. A vállalat 2012. november 1-jével Intersnack Magyarország Kft.-re változott.

Az üzem saját fejlesztésű PaWo-tésztahengerműve alól olyan krékerek kerülnek ki, amelyek minősége szinte egyedülálló az egész világon. 2004-ben pedig bevezettük a legszigorúbb élelmiszerbiztonsági rendszert, az IFS-t. Ennek köszönhető, hogy az elmúlt években világszerte egyre több importőrt, kiskereskedőt és fogyasztót tudtunk meggyőzni lisztes termékeink kivételesen magas minőségéről. Különösen 2001-től erősödik a győri krékerek, krékerkeverékek exportja. A termékek fő piaca a környező országok, de alkalmanként vagy rendszeresen az USA-ba, Kanadába, Ausztráliába, Kínába, Dél-Koreába, Egyiptomba, Marokkóba, Libanonba, Dél-Afrikába, Brazíliába, Costa Ricába, Uruguayba, Finnországba, Izlandra, Spanyolországba, Portugáliába, Hollandiába, a balti államokba, Oroszországba, Albániába is eljutnak krékereink. Ezeken a piacokon általában a legigényesebb és hozzáértő fogyasztók vásárolják a termékeinket, aki a helyi gyártók kínálatában nem találják meg az általuk elvárt minőséget.

Belföldön a kilencvenes évek közepén stabilizálódott vezető szerepünk a snackpiac chips és puffasztott részpiacain, mindez pedig a teljes snackpiac vezető helyét is biztosítja számunkra.

Merre visz a jövő? A fejlett országok élelmiszeriparának ma világszerte meg kell felelnie annak az elvárásnak, hogy minél kevesebb energiát juttasson a fogyasztók szervezetébe. Bár az emberek napi élelmiszer- és energiaszükségletüknek csak egy töredékét fedezik sós snackek-ből, sokakban az a téves képzet alakult ki, hogy a sós snack ipar kiemelten felelős az elhízásért. Ez teljesen megalapozatlan, hiszen az elhízás főleg a mozgásszegény életmódra vezethető vissza. Ennek ellenére a csökkentett energiatartalmú termékeket fokozottan számonkéri rajtunk a piac. Az utóbbi időszak fejlesztései nagyrészt ebbe az irányba mutatnak.

Bármerre is forduljanak azonban a fogyasztói trendek a jövőben, bizonyos, hogy a 21. század embere mindig szívesen fogyaszt majd sós ropogtatnivalókat. Bizonyos, hogy ezek az apró, örömteli ízbombák továbbra is a mindennapjaink részét alkotják majd, ott lesznek velünk a munkahelyünkön, este a televízió előtt, vendégségben, vagy amikor utazunk valahova. Bizonyos, hogy egy-egy darab ropogtatnivalót bekapva néhány percre elfelejtjük a mindennapok rohanását, kellemesen csillapítjuk pillanatnyi éhségünket, egy kis jutalmat adunk magunknak vagy éppen távoli földrészek ízvilágába röppenünk. És biztos az is, hogy az Intersnack Magyarország Kft. a jövőben is mindig a kiszolgálja, kutatja és fejleszti ezeket a fogyasztói igényeket, melyek a mai embernek olyannyira sajátjává váltak. Ebben pedig tapasztalatunk, piaci erőnk és lelkesedésünk hosszú-hosszú időn keresztül az élen tart majd minket.