

Üstben süt a Chio
Budapest, 2018. április 19. – A piacvezető Chio a napokban kezdte forgalmazni üstben sült termékeit, Chio Chips Kettle Cooked néven. A krumpliszeleteket eredetileg a XIX. században sütötték így, és ennek a hagyományos eljárásnak...

ENERGIAMEGTAKARÍTÁSI RIPORT 2017
A hazai sós ropogtatnivalók piacának vezető gyártójaként kiemelt felelősséggel kezeljük az alapvető élelmiszerbiztonsági követelményeknek való megfelelés mellett a vállalatunk környezetre gyakorolt hatásait, beleértve az...

Az Intersnack már a kétezres években önként csökkentette a termékei akrilamid tartalmát
Budapest, 2017. december 13. – A Chio termékek gyártója, az Intersnack üdvözli az Európai Unió rendeletét az élelmiszerek akrilamid tartalmának szabályozásáról. A rendelet nyomán 2018 tavaszától a magyar élelmiszergyártóknak is...

Továbbra is az Intersnack a legnagyobb magyar fűszerpaprika exportőr
Budapest, 2017. október 10. – A Chio termékek gyártója, az Intersnack idén 200 tonna fűszerpaprikát vásárol Magyarországon, ezzel továbbra is az egyik legnagyobb hazai fűszerpaprika exportőrök közé tartozik. A cégcsoport...

ENERGIAMEGTAKARÍTÁSI RIPORT 2016
A hazai sós ropogtatni valók piacának vezető gyártójaként kiemelt felelősséggel kezeljük az alapvető élelmiszerbiztonsági követelményeknek való megfelelés mellett a vállalatunk környezetre gyakorolt hatásait, beleértve az...

A népegészségügyi termékadó miatt tér el a magyar és az osztrák Pom-Bär összetétele
Budapest, 2017. március 28. – Az Intersnack Magyarország örömmel fogadta, hogy a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal összehasonlította 100, Nyugat-Európában és Magyarországon árusított termék összetevőit, és ezzel...

Nincsen szilveszter sós mixek nélkül
2016. december 16. Karácsonykor és szilveszterkor a sós snack-ek, illetve a chips-ek iránti kereslet is megugrik. Az egyik legnépszerűbb nassolnivaló a krékerekből, apró sósperecekből, pálcikákból kevert mix. Az Intersnack...

Rekord termésátlag Magyarországon
Évről-évre egyre több lisztet vásárol fel az Intersnack
A Kisalföldön termett búzából készült sóspálcika 45 országba jut el

162 éves a chips
19. századi találmány, népszerűsége pedig töretlen. De hogyan kezdődött a chips őrület?

Már a chipseknél is a street food a trend
Tavaly nyáron a salsa fűszerezésű chips volt a hazai fogyasztók egyik nagy kedvence, Németországban a pizzás, Romániában a gyrosos ízesítés futott be komoly karriert. Itthon júniustól a hazai fogyasztók is tesztelhetik a Chio...

Alaposan felbolydult tavaly a sós snack piac
A magyarok nem egy nassolós nép, még a legnépszerűbb snack típusokat, a burgonyachips-et és a sóspálcikát is csak a lakosság alig több mint fele fogyasztja.

Tolltartók és kutyaitatók készülnek a chipses zacskókból
Ezúttal az iskolákban lendül akcióba a Chips Brigád.

A Chio is adott búzát a Magyarok Kenyerébe
Az idén több mint 6 tonna búzát ajánlottak fel Győr-Moson-Sopron megye gazdái, önkormányzatai, vállalatai, közéleti személyiségei a Magyarok Kenyere kezdeményezés számára.

Északon bővül tovább az Intersnack
A skandináv Estrella Maarud snackgyártó csatlakozik az Intersnack Vállalatcsoporthoz

Új gyártósort avattunk a győri üzemben
Merkler Róbert, az Intersnack Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójának beszéde a győri üzem új gépsorainak ünnepélyes átadásán, Győr, 2014. április 3.

Öt év után újra nőtt a Chio árbevétele
Két évig tartó racionalizálási folyamatokkal ellensúlyozta a vállalat a különadó hatását.

25 raklap chips kelet-magyarországi családoknak
A Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft. az idén összesen 15 000 zacskó sós snack-et adományozott a Magyar Református Szeretetszolgálatnak. Ennek zömét az adventi időszakban osztják szét.

Egyértelmű igen a Chio hagymás-tejfölös ízére
Egy nemzetközi kutatás részeként Magyarországon végzett, reprezentatív felmérés szerint a Chio chipsfogyasztók körében a Chio hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.

Fejlesztéssel és az export bővítésével kompenzálja a neta hatásait az Intersnack
A Chio termékeket is gyártó Intersnack fejlesztéssel és exportbővítéssel igyekszik ellensúlyozni a népegészségügyi termékadó (neta) kedvezőtlen hatásait.